Alla inlägg under januari 2013

Av Emilie Dahlquist - 14 januari 2013 21:24

Hej alla !


Förlåt för dålig uppdatering hela helgen har vart fullt upp, så blir de kanske när man fyller 25, helt slut är man iaf. 

Här kommer lite bilder som plåster på såren ...

 

   


Fick denna fina bricka av underbara Erika och Ioanna ...


 


Köpte denna fina tavla på ullared älskar verkligen kronor, tyckte dock ramen va lite gul aktig så måla om den i vitt mycket nöjd...

 

 


Lovar att uppdatera oftare nu... Kramar 

(Farmor skall de va ännu större eller ser du nu?) 






Av Emilie Dahlquist - 10 januari 2013 09:03

 


Gör ett snabbt inlägg innan jobbet, Något  annat som är väldigt kul är att göra smycken, här är några jag gjort i makrame, bara knyta knyta :) Ha en bra dag Kramar 

Av Emilie Dahlquist - 9 januari 2013 21:44

  


Idag blir det bara en handskriven liten tavla enkelt och lätt, ibland räcker de med ord, om man inte har någon fantasi till annat. Kramar 

Av Emilie Dahlquist - 8 januari 2013 20:49

 


Här kommer tavlan som inte hunnit torka igår, blev ganska nöjd med denna faktikst, det man använder är papper, servetter, måla färg och decoupage "lim" eller va de nu är:) Hoppas alla haft en underbar dag, Kramar

Av Emilie Dahlquist - 7 januari 2013 22:03

 


Blev några tavlor lägger upp fler imorgon alla hann inte rorka riktigt 



 


En Söt låda man kan lägga Smycken i tröttnar man på de är de bara byta ut skylten, gjord av en helt vid låda och lite decor 


 


passar på att visa en i julversion nu när jag ändå är i gång 

 

Å det är så kul att sitta och pilla med sånt här, tar gärna emot beställningar bara mejla mig Emme_dahlquist@hotmail.com Kramar och sov gott 





Av Emilie Dahlquist - 7 januari 2013 15:36

hoppas ni ser texten lite bättre nu så man kan lägga undan förstoringsglaset ;),Nu skall jag sätta mig och pyssla lite med decoupage som är jätte roligt hoppas jag kan få upp några bilder på resultatet senare så håll utkik :) Kramar

Av Emilie Dahlquist - 7 januari 2013 15:15

 


Tavla med stjärnmönster 



Trappsteghylla 


   

Lägger upp lite bilder på lite jag själv snickrat i hop här hemma finns så mycket man kan göra med bara lite brädor ,sen är de första gången jag gör detta så räkna inte med 100 % utförande men kul är de allt, iaf när de är klart och står på plats. Kramar till er alla <3





























































Av Emilie Dahlquist - 6 januari 2013 22:56

   

Hittade ett gamalt fönster i min mosters garage som jag bara va tvungen att ta med hem, och titta så fint de blev, ett fint och lätt inrednings tips snöre, små klädnypor & Fina kort. Kramar Emilie 

Presentation


Bloggen om inredning & Design

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards